Персонал Луцьк: резюме та пошук співробітників в Луцьку, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Луцьку швидко, шукаю резюме в місті Луцьк.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Луцьку. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Луцьку, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Луцьку!
<p><strong>Освіта</strong> <br /></p>
<p>2006 – 2011 рр. - Національний університет «Острозька академія», економічний факультет, спеціальність фінанси (магістр фінансів)</p>
<p>
2009 – 2013 рр. - Національний університет «Острозька академія», Інститут права ім. Малиновського, спеціальність правознавство (спеціаліст права)</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Досвід роботи</strong> </p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p>Травень 2019 – і до тепер – Провідний економіст кластеру у ТОВ «Агрохолдинг «Зоря» (Група Компаній «VITAGRO» vitagro.com.ua)</p>
<ul><li>· Складання Бюджету доходів і витрат (P&L) кластеру (структура посівних площ, якісні/кількісні показники, прямі витрати, ЗВВ і адмінвитрати, повна собівартість, EBITDA, CAPEX, OPEX, чистий прибуток) </li></ul><ul><li>· Формування річного Бюджету руху грошових коштів (CashFlow) та поточний контроль руху грошових потоків, їх цільового використання</li></ul><ul><li>· Помісячний план-факт-прогноз аналіз виконання P&L в розрізі статтей/підрозділів, Факторний аналіз з визначенням причин відхилень, план-факт аналіз бюджету ремонтів, консолідація та аналіз економічної інформації в MS Excel</li></ul><ul><li>· Написання технологічних карт, плану ремонтів (дефектовок), плану доробки зерна</li></ul><ul><li>· Поточний контроль за коректністю ведення та рознесення в 1С первинної документації по виконаних роботах, послугах, списанню ТМЦ (контроль складських залишків), видачі готівки, нарахуванню заробітної плати (аналіз ФОП, ШР)</li></ul><ul><li>· Участь в побудові управлінської структури п-тва, налаштування обліку запасів, списання витрат, закріплення ОЗ в розрізі підрозділів (ЦФВ) в межах суб’єкту управління</li></ul><ul><li>· Розрахунок інвестиційних проектів, формування техніко-економічних обгрунтувань впровадження проекту</li></ul><ul><li>· Участь в формуванні технічних завдань по удосконаленню 1С, розробки фінансової звітності</li></ul><ul><li>· Калькуляція собівартості послуг, робіт, внутрішньогрупові розрахунки</li></ul><ul><li>· Участь в розробці та впровадженню процедур, регламентів, опису бізнес-процесів, посадових інструкцій для оптимізації виробничої діяльності, мінімізації зловживань, коректності та універсалізації управлінського обліку. Комунікація з персоналом щодо адаптації і впровадження діючих документів, взаємодії підрозділів в рамках бюджетного процесу </li></ul><ul><li>· Хронометражі, нормування праці і контроль витрат ПММ, виробітки техніки, обсягів виконуваних робіт і списання ТМЦ, участь в інвентаризаціях</li></ul><ul><li>· Організація контролю за використанням службових авто, списання пального; налаштування алгоритму видачі запчастин зі складу, повернення б/у, документальний супровід; організація процесу харчування працівників; організація процесу закріплення/передачі ТЗ, обліку палива, робота з найманою технікою; впровадження алгоритму руху шляхового листа для своєчасного відображення виконуваних робіт; аналіз чисельності персоналу та розробка рекомендацій по оптимізації</li></ul><p>Високий рівень знань в агротехнології, в організації та контролі за дотриманням с/г виробничих процесів та операцій в полі, руху ТМЦ, роботи зернотоку, складського г-тва. Досвід в організації та реалізації Проекту по вирощуванню Насіння гібридів кукурудзи. </p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p>Лютий 2018 – квітень 2019 – Керівник Нововолинської філії ПЗРУ ПАТ КБ “ПриватБанк” </p>
<p>Липень 2016 — січень 2018 — Керівник Іваничівського районного відділення (гр. Бс.) ПЗРУ ПАТ КБ “ПриватБанк”</p>
<p><br /></p>
<p>Серпень 2015 — червень 2016 — Керівник Нововолинського відділення гр. Бм. ПЗРУ ПАТ КБ “ПриватБанк”</p>
<ul><li>На посадах керівника відділення та філії організовував та супроводжував діяльність відділень та персоналу в рамках роботи з клієнтами так і адміністративно-господарському напрямі.</li>
<li>Постановка індивідуальних завдань та цілей для працівників з дотриманням критеріїв SMART-управління, щоденний поточний, тижневий-місячний аналіз та розгляд виконання показників персоналом, досягнення поставлених цілей, аналіз причин недовиконання, досвід кращих, робота з дашбордами для аналітики та аналізу успішності продаж банківських продуктів. Проведення серйозних розмов та отримання зворотнього зв’язку, навчання персоналу, формування внутрішнього кадрового резерву</li>
<li>Власна робота по продажу банківських продуктів клієнтам середнього та великого (VIP) бізнесу, залучення клієнтів на зовнішньому ринку, розширення продуктової лінійки діючим клієнтам (зарплатні/студентські проекти, депозити, кредитні лінії, елітні карти тощо). Проведення зустрічей з працівниками клієнтів на виробничих об’єктах, індивідуальні зустрічі по продажах з власниками/інвесторами бізнесу, керівництвом установ, організацій. Відповідальність за результати продажів філії в цілому по Єдиній системі рейтингування в банку.</li>
</ul><p>Жовтень 2013 — липень 2015 – спеціаліст з обслуговування клієнтів / менеджер з обслуговування корпоративних клієнтів малого та середнього бізнесу / персональний фінансовий консультант ПАТ КБ «ПриватБанк»</p>
<ul><li>Пройшов професійний шлях від оператора на залі по масовому обслуговуванні клієнта роздрібними банківськими продуктами до персонального консультанта клієнтів середнього бізнесу: кредитування під заставу, овердрафт, лізинг, депозитні програми, банківські гарантії, елітні карти для керівництва, індивідуальний банківський супровід рахунків клієнтів</li>
</ul><p>Грудень 2012 р. - серпень 2013 року – економіст, секретар комітету з конкурсних торгів, Володимир-Волинська спеціалізована школа-інтернат «Центр освіти та соціально-педагогічної підтримки»</p>
<ul><li>Організація та повний супровід по проведенню тендерних закупок на бюджетний рік (документація, звіти, договора, поставки)</li>
<li>Калькуляція вартості послуг, робіт; розробка кошторисів по проектах (захист, коригування, план-факт виконання); аналіз виконання бюджету установи в розрізі КЕКВ, дотримання Плану рахунків бухгалтерського обліку; складання перспективного меню для їдальні, контроль за своєчасністю та коректністю ведення первинної документації та списання ТМЦ, дотримання правил складського обліку, кількісного обліку на МВО.</li>
</ul><p>Травень-жовтень 2012 р. – Головний бухгалтер ПП «Укр-Петроль»</p>
<ul><li>Організація роботи бухгалтерської служби. Контроль за рухом коштів, проведенням платежів і розрахунків з контрагентами, аналіз кредиторської та дебіторської заборгованості, облік ОЗ та нарахування амортизації, перевірках нарахування заробітної плати, закриття періоду, подача звітів в ПФ, ДПІ (ПДВ, ПП тощо) </li>
</ul><p>Січень-квітень 2012 р. – заступник головного бухгалтера ПП «Укр-Петроль»</p>
<ul><li>Контроль за повнотою і своєчасністю звітування АЗС, придбанням та реалізацією ПММ, супутніх товарів, реєстрація податкових накладних, формування звітів в органи статистики, ДПІ; аудит проведення бухгалтерських документів, коректність їх відображення в 1С згідно облікової політики п-тва</li>
</ul><p>Червень 2011 р. – грудень 2011 р. – бухгалтер на ПП «Укр-Петроль»</p>
<ul><li>Приймання та опрацьовування місячних звітів з АЗС про рух палива, готівки, ТМЦ; відображення даних операцій в ПК 1С, формування поточних звітів для керівництва, ведення дебіторської заборгованості, проведення звірки з контрагентами</li>
</ul><p>Виробнича практика у юридичному відділі ПП «ТК «Укр-Петроль» впродовж 2 місяців.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Знання мов</strong><br />Російська, українська, англійська (intermediate level) – готовий додатково вивчати<br /><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Інші навики</strong> <br />Просунутий користувач ПК:<br />
MS Office (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint), LibreOffice, основи BI-аналізу. <br />
Інтернет (Opera, Mozilla Firefox). </p>
<p>Володію сліпим десяти пальцевим набором тексту (200-250 знаків за хвилину)</p>
<p>Знання 1С:Предприятия 8.3, Навики роботи в ПК Фарм-менеджменту (Дозор, AgriChain, Cropio)<br /></p>
<p>Знання законодавства України</p>
<p><strong>Наявність посвідчення водія категорії В</strong><br /><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Особисті дані</strong> <br />Пошук рішень замість загострення проблеми, системність і стратегічність мислення, націленість на результат. Перевага колективної та командної роботи, ефективний і раціональний розподіл повноважень, відповідальність, здібність до навчання та адаптації до нових умов, здатність працювати у високому темпі, високий рівень самоорганізації, комунікабельність та старанність, відповідальність, порядність, гнучкість, креативність. Завжди на зв'язку і відкритий до змін.<br /></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Бажаний рівень заробітної плати: </strong><strong>від 40 000 грн/міс (після оподаткування), + річна бонусна с-ма (показники </strong><strong>KPI</strong><strong>), компенсація оренди житла, ліміт на пальне в службових цілях. Готовий до переїзду.</strong></p>