Персонал Луцьк: резюме та пошук співробітників в Луцьку, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Луцьку швидко, шукаю резюме в місті Луцьк.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Луцьку. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Луцьку, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Луцьку!

Резюме: Аналітик консолідованої інформації (Луцьк)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Луцьк
  • Досвід роботи: 11 рок. 2 міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

  • Спеціаліст з адміністративної діяльності. Аналітик консолідованої інформації Кондитерська компанія "КОНТІ" <ol><li><strong>З 23.08.2019 - спеціаліст з адміністративної діяльності.</strong></li></ol><p><strong></strong>Обов'язки:</p>
    <ul><li>прийом та розподіл дзвінків, розподіл вхідної кореспонденції по департаментах, реєстрація наказів, листів, документообіг;</li><li>робота з договорами у програмі "АСУД";</li><li>забезпечення життєдіяльності офісу;</li><li>контроль оплати рахунків постачальникам за надані послуги для офісу та витратні матеріали;</li><li>виконання доручень фінансового директора та директора департаменту безпеки;</li><li> пошук контрагентів, проведення тендерів серед постачальників та укладання договорів із новими постачальниками, контроль термінів договорів;</li><li>організація виробничих нарад, аудіо, відеоконференцій та складання протоколу;</li><li>допомога у проведенні корпоративних заходів, організація привітань з днем народження топ-менеджерів та акціонерів;</li><li>співробітництво зі службами доставки (Нова пошта, Укрпошта, Delivery): контроль отримання посилок та листів, оформлення та контроль надсилання посилок по Україні та за кордон;</li><li>бронювання конференц-залів для заходів, зустріч відвідувачів та гостей (кава, чай);</li><li>оформлення відряджень,замовлення залізничних квитків та готелів для співробітників та гостей компанії, організація трансферу.</li></ul><p>Рекомендатор - HR компанії Захарова Анна 050-367-07-24.</p>
    <p><strong> 2. </strong><strong>01.12.2020 - переведена на </strong><strong>посаду аналітика консолідованої інформації до відділу трейд-маркетингу департаменту продажів компанії "КОНТІ".</strong></p>
    <p>Обов'язки:</p>
    <ul><li>робота у програмах SPOT2D та SPOT2R, переміщення та списання обладнання у програмі Асуп, робота у програмі Акцент (переміщення POSM);</li><li>консолідація інформації  за допомогою Power Quary, застосування формул (ВПР, ЕСЛИ...), побудова зведених таблиць, діаграм;</li><li>контроль та аналіз проведення інвентаризації торговельного обладнання по регіонах;</li><li>робота у графічному редакторі Paint;</li><li>редагування та контроль підписання наказів департаменту продажу;</li><li>взаємодія з регіональними та територіальними менеджерами;</li><li>аналітика планів продажів у розрізі регіонів та СКЮ. Аналіз та перевірка дистриб'юторських звітів з акцій;</li><li>пошук постачальників та укладання договорів;</li><li>проведення тендерів серед постачальників POSM та обладнання; Складання тех. завдань, ведення процесу закупівлі POSM та торговельного обладнання, оформлення специфікацій із закупівлі;</li><li>контроль строків договорів та продовження дод. угод із дистриб'юторами;</li><li>виконання доручень керівника відділу, чітке дотримання дедлайну.</li></ul><p>Рекомендатор - начальник відділу трейд-маркетингу Алєксєєнко Олександр Григорович, тел. 095-695-00-49</p>
    <p>Зараз компанія "Конті" частково не працює, оскільки фабрика знаходиться в зоні бойових дій.</p>
  • Офіс-адміністратор ТОВ "ПГТ-УКРАЇНА" <ul><li>прийом та розподіл вхідних дзвінків, електронних листів;</li><li>документообіг, реєстрація вхідної кореспонденції;</li><li>виконання доручень керівників;</li><li>замовлення обідів;</li><li>забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення води, канцтоварів, конвертів, витратних матеріалів для виробництва продукції компанії);</li><li> робота у програмі 1С (внесення видаткових та актів);</li><li> співробітництво з відділенням Укрпошти;</li><li>організація привітань з днем народження співробітників та керівників;<br /></li><li> контроль роботи прибиральниці;</li><li> бронювання готелів, залізничних квитків;</li><li>організація підготовки до виставки, облік сувенірної та друкованої продукції для виставки.</li></ul>
  • Офіс-адміністратор ТОВ "ВП "Електронне світло" <ul><li>прийом та розподіл вхідних дзвінків;</li><li>реєстрація вхідної, вихідної кореспонденції;</li><li>діловодство, документообіг;</li><li>виконання доручень керівників;</li><li>забезпечення життєдіяльності офісу;</li><li>допомога співробітникам у процесі роботи (взаємодія з менеджером з продажу та бухгалтерією, допомога менеджеру ЗЕД у підготовці документів з експорту та імпорту);</li><li>організація підготовки до виставки;</li><li>організація підготовки та привітання працівників та керівників з днем народження, допомога у підготовці корпоративних заходів;</li><li>координація роботи водіїв;</li><li>оформлення довіреностей за відсутності бухгалтера, формування видаткових та рахунків у 1С;</li><li>співробітництво з кур'єрськими службами: організація та контроль надсилання посилок для клієнтів, та отримання посилок від постачальників;</li><li>зустріч гостей (кава, чай);</li><li>підготовка документації до участі у тендерах;</li><li>оформлення віз;</li><li>контроль роботи прибиральниці.</li></ul><p>Рекомендатор - Гегальча Олена (бухгалтер), тел. 067-400-03-36.</p>

Відкрити контакти

Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








Jobs.ua рекомендує переглянути: