Персонал Луцьк: резюме та пошук співробітників в Луцьку, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Луцьку швидко, шукаю резюме в місті Луцьк.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Луцьку. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Луцьку, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Луцьку!

Резюме: Аналітик консолідованої інформації (Луцьк)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Луцьк
  • Досвід роботи: 12 рок. 3 міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

  • Помічник керівника ПП "Аква фудз" <p>- взаємодія з власником компанії та виконання його доручень;</p>
    <p>- робота у програмі 1 С 8.3 УТП: формування заявок на надходження товарів та послуг, заявок на отримання грошових коштів, <strong></strong>щоденна відправка звітів по дебіторській заборгованості, щоденне формування аналітичного звіту з продажів план-факт та супроводження звіту (щомісячне внесення планів);</p>
    <p>- комунікація з системним адміністратором по виявленим проблемам в офісі та програмістами 1С щодо корегування звітів у програмі.</p>
  • Спеціаліст з адміністративної діяльності. Аналітик консолідованої інформації Кондитерська компанія "КОНТІ", www.konti.ua <ol><li><strong>З 23.08.2019 - спеціаліст з адміністративної діяльності.</strong></li></ol><p><strong></strong>Обов'язки:</p>
    <ul><li>прийом та розподіл дзвінків, розподіл вхідної кореспонденції по департаментах, реєстрація наказів, листів, документообіг;</li><li>робота з договорами у програмі "АСУД" (контроль погодження, підписання та відправка контрагентам);</li><li>забезпечення життєдіяльності офісу;</li><li>контроль оплати рахунків постачальникам за надані послуги для офісу та витратні матеріали;</li><li>виконання доручень фінансового директора та директора департаменту безпеки;</li><li>проведення тендерів серед постачальників товарів та послуг, погодження бюджету та укладання договорів з новими постачальниками, контроль термінів договорів;</li><li>організація виробничих нарад, складання протоколу, підключення до аудіо, відеоконференцій;</li><li>допомога у проведенні корпоративних заходів, організація привітань з днем народження топ-менеджерів та акціонерів;</li><li>співробітництво зі службами доставки (Нова пошта, Укрпошта, Delivery): контроль отримання посилок та листів, оформлення та контроль надсилання посилок по Україні та за кордон;</li><li>ведення календаря кімнат для перемовин, зустріч гостей (кава, чай);</li><li>оформлення відряджень на порталі, замовлення залізничних квитків та готелів для співробітників та гостей компанії, організація трансферу.</li></ul><p>Рекомендатори:</p>
    <p>1) Директор департаменту безпеки - Коломієць Сергій Миколайович, тел.  050-500-48-68;</p>
    <p>2) Директор департаменту захисту та правового регулювання - Дюмін Андрій Олександрович, тел. 050-325-94-60.</p>
    <p><strong> 2. </strong><strong>01.12.2020 - переведена на </strong><strong>посаду аналітика консолідованої інформації до відділу трейд-маркетингу департаменту продажів компанії "КОНТІ".</strong></p>
    <p>Обов'язки:</p>
    <ul><li>робота у програмах SPOT2D та SPOT2R (аналіз та перевірка акцій, аналіз продажів в розрізі регіонів та СКЮ, перевірка фото по акціям та інвентаризації торгівельного обладнання, звіти по поверненням з точок, моніторинг відвідування точок супервайзерами), переміщення та списання обладнання у програмі Асуп, робота у програмі Акцент (переміщення POSM), робота у графічному редакторі Paint;</li><li>консолідація інформації за допомогою Power Quary (консолідація службових записок по акціям  та звітів дистриб'юторів з акцій, редагування файлів для подальшого використання та ін.), застосування формул (ЕСЛИ, ВПР, СУММЕСЛИ, СУММЕСЛИМН, СЧЁТЕСЛИ), побудова зведених таблиць, діаграм;</li><li>ведення реєстру департаменту по витратам, подання заявок на оплату;</li><li>контроль та аналіз проведення інвентаризації торгівельного обладнання по регіонах;</li><li>редагування та контроль підписання наказів департаменту продажу;</li><li>взаємодія з регіональними та територіальними менеджерами;</li><li>пошук постачальників та укладання договорів, проведення тендерів серед постачальників POSM та обладнання, складання тех. завдань, ведення процесу закупівлі згідно з бюджетом, оформлення специфікацій із закупівель;</li><li>взаємодія з дизайнером щодо друкованих видань компанії;</li><li>контроль термінів договорів та продовження дод. угод з дистриб'юторами;</li><li>виконання завдань керівника відділу, чітке дотримання дедлайну.</li></ul><p>Рекомендатор - начальник відділу трейд-маркетингу Алєксєєнко Олександр Григорович, тел. 095-695-00-49.<br /></p>
  • Офіс-адміністратор ТОВ "ПГТ-Україна", www.pgt.com.ua <ul><li>виконання доручень керівників;</li><li>забезпечення життєдіяльності офісу;</li><li>участь у підборі персоналу;</li><li>контроль роботи прибиральниці;</li><li>замовлення брендованої продукції та підготовка до участі у виставці.</li></ul>
  • Офіс-адміністратор ТОВ "ВП "Електронне світло", www.el.ua <ul><li>прийом та розподіл вхідних дзвінків;</li><li>реєстрація вхідної, вихідної кореспонденції;</li><li>діловодство, документообіг;</li><li>виконання доручень керівників;</li><li>забезпечення життєдіяльності офісу;</li><li>допомога співробітникам у процесі роботи (взаємодія з менеджером з продажу та бухгалтерією, допомога менеджеру ЗЕД у підготовці документів з експорту та імпорту);</li><li>організація підготовки до виставки;</li><li>організація  привітань працівників та керівників з днем народження, допомога у підготовці до корпоративних заходів;</li><li>координація роботи водіїв;</li><li>оформлення довіреностей за відсутності бухгалтера, формування рахунків та видаткових у 1С;</li><li>співробітництво з кур'єрськими службами: організація, контроль надсилання посилок для клієнтів та отримання посилок від постачальників;</li><li>зустріч гостей (кава, чай);</li><li>підготовка документації до участі у тендерах;</li><li>оформлення віз;</li><li>контроль роботи прибиральниці.</li></ul><p>Рекомендатор - Гегальча Олена (бухгалтер), тел. 067-400-03-36.</p>

Відкрити контакти

Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








Jobs.ua рекомендує переглянути: