Персонал Луцьк: резюме та пошук співробітників в Луцьку, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Луцьку швидко, шукаю резюме в місті Луцьк.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Луцьку. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Луцьку, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Луцьку!
Керівник відділу взаємодії з митницею, керівник напрямку міжнародної логістики Західний контейнерний термінал <p>- Організація регулярних інтермодальних перевезень з\до України до\з Румунії;</p>
<p>- Продаж продуктів компанії ( залучення нових клієнтів та робота з існуючими);</p>
<p>- Укладення контрактів та договорів пов’язаних із діяльністю очолюваних відділів;</p>
<p>- Планування перевезень залізничним транспортом в межах та за межами країни;</p>
<p>- Співпраця з митними органами\брокерами стосовно митного оформлення в Україні та за межами;</p>
<p>- Узгодження тарифів та можливостей перевезення з іноземними та українськими перевізниками;</p>
<p>- Співпраця з транспортно-експедиційними компаніями та морськими лініями;</p>
<p>- Організація та планування роботи відділів, штатний розпис, функціонал, мотивація працівників;</p>
<p>- Контроль за дебіторською заборгованістю</p>
<p>- Співпраця з митницею пов’язана з отриманням митних спрощень.</p>
<p>- Організація роботи відділу співпраці з митницею після отримання митних спрощень</p>
<p>- Співпраця з митними органами по вирішенню нестандартних кейсів та ситуацій.<br />- організація роботи місця прибуття автомобільним транспортом не пов?язана з митним оформленням </p>
Керівник відділу продажів Тернопільський кар?єр <p>1. Планування:</p>
<p>- бізнес план на рік (витрати та надходження по статтях в межах відповідальності)</p>
<p>- фін.план на місяць (витрати та надходження по статтях в межах відповідальності)</p>
<p>- план на тиждень(витрати та надходження по статтях в межах відповідальності)</p>
<p>- контроль дебіторської/кредиторської заборгованості</p>
<p>- виконання планових показників;</p>
<p>2. Поповнення клієнтської бази: 2-3 нових клієнти щомісяця; </p>
<p>3. Проведення зустрічей і перемовин з існуючими та потенційними клієнтами;</p>
<p>4. Розробка нових проектів, дослідження ринку на сегмент просування нових товарів, впровадження проекту від етапу ідея до епапу запуск нового продукту на ринку, формування ринку на даний продукт.</p>
<p>5. Ведення документації:</p>
<p>- рахунки, акти звірки;</p>
<p>- ведення договорів, оформлення специфікацій;</p>
<p>6. Організація логістики (авто, ж/д) до клієнтів:</p>
<p>- узгодження тарифів на перевезення;</p>
<p>- організація перевезення;</p>
<p>- контроль взаєморозрахунків з перевізниками;</p>
<p>7. Експорт/імпорт:</p>
<p>- узгодження умов контрактів</p>
<p>- Оформлення інвойсів/ спец.до контрактів</p>
<p>- співпраця з Торгово-промисловою палатою в аспекті оформлення документів по імпорту/експорту</p>
<p>8. Участь у конференціях, круглих столах, тематичних заходах:</p>
<p>- дорожно-будівна галузь</p>
<p>- агропромисловий комплекс</p>
<p>- виробництво сухих будівельних сумішей</p>
<p>9. Робота з програмами:</p>
<p>- Робота в 1С </p>
<p>- Подання вчасної та коректної інформації в месенджерах ( щоденні звіти, заявки)</p>
<p>- Excel, Google-таблиці ведення реєстрів, оперативних звітів</p>
<p>- Робота з клієнтами через модуль CRM</p>
<p>10. Проєкти</p>
<p>- ведення проєкту в якості проджект менеджера: ідея, дослідження ринку, розробка сіткового графіку проєкту, формування команди проєкту, пошук підрядників по проєкту, укладення контрактів і договорів, реалізація проєкту, реалізація продуктів проєкту. По закінченню проєкт визнано успішим</p>
Керівник відділу постачання на логістики Альваро (Рейв) <p>1. Планування:</p>
<p>- План витрат відділу постачання на місяць</p>
<p>- План витрат відділу логістики згідно затверджених показників на місяць</p>
<p>- План витрат складу на місяць</p>
<p>- План закупівель на місяць</p>
<p>- План моніторингів на місяць для відділів постачання та логістики</p>
<p>2 Моніторинги</p>
<p>- Проведення моніторингів згідно плану (графіку) на місяць постачання, логістика</p>
<p>- Аналіз результатів проведених моніторингів</p>
<p>3 Співпраця з постачальниками, перевізниками</p>
<p>- Переговори по оперативних питаннях постачання, логістики</p>
<p>- Співпраця з дизайнерами (створення нових макетів для продукції, редагування існуючих, створення макетів під торговою маркою клієнта)</p>
<p>- Оформлення заявок на виготовлення/поставку сировини</p>
<p>- Контроль виконання заявок</p>
<p>- Ведення договорів з постачальниками/перевізниками/службами доставки Україна</p>
<p>- Співпраця з держ.установами (виготовлення штрих-кодів, сертифікатів, висновків)</p>
<p>- Звірка з постачальниками/перевізниками</p>
<p>4 Імпорт</p>
<p>- Ведення контрактів</p>
<p>- Оформлення заявок</p>
<p>- Оформлення розмитнення (фіто-сан експертиза, карантин, санстанція)</p>
<p>5 Експорт</p>
<p>- Оформлення інвойсів/ спец.до контрактів</p>
<p>- Виготовлення сертифікату СТ-1, підготовка повного пакету документів</p>
<p>6 Робота з програмами</p>
<p>- Робота в 1С (прихід товару, дооцінка, внесення витрат на доставку, звірка з постачальниками/перевізниками)</p>
<p>- Робота з «Вчасно» електронний документообіг</p>
<p>- Подання вчасної та коректної інформації в месенджерах відділам</p>
<p>7 Контроль</p>
<p>- Ревізія складу</p>
<p>- Контроль залишків на складі</p>
<p>- Звіт логістики по виконанню плану</p>
<p>- Звіт постачання по виконанню плану проведення моніторингів</p>