Персонал Луцьк: резюме та пошук співробітників в Луцьку, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Луцьку швидко, шукаю резюме в місті Луцьк.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Луцьку. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Луцьку, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Луцьку!
Помічник керівника ТОВ "Глуско Рітейл" ТОВ "Альянс Холдинг", <p>Організація робочого графіка, зустрічей, поїздок та комунікацій </p>
<p>керівника</p>
<p>Підготовка ділової кореспонденції, презентацій, документів</p>
<p>Адміністративна підтримка: контроль виконання доручень, ведення </p>
<p>протоколів</p>
<p>Забезпечення ефективної роботи офісу: взаємодія з постачальниками, </p>
<p>облік витрат, замовлення товарів</p>
<p>Організація внутрішніх подій, зустрічей, прийом гостей</p>
<p>Дотримання конфіденційності та корпоративних стандартів</p>
Адміністративний асистент Громадська організація <p>Забезпечення організаційної та адміністративної підтримки роботи офісу.</p>
<p>Підготовка внутрішньої та зовнішньої документації (листи, протоколи, звіти).</p>
<p>Організація та логістичний супровід заходів: тренінгів, зборів, конференцій.</p>
<p>Асистентська підтримка керівника: календар, зустрічі, відрядження, комунікації.</p>
<p>Ведення баз даних членів організації, моніторинг дедлайнів, облік кореспонденції.</p>
<p>Комунікація з донорами, партнерами, органами влади та ЗМІ.</p>
<p>Підготовка первинної документації для фінансової та грантової звітності.</p>
<p></p>
Помічник члена правління АТ "Укрзалізниця" <p>Обробка адміністративної кореспонденції/звітів/інших адміністративних документів</p>
<p>Ведення розкладу керівника<br /></p>
<p>Організація відряджень</p>
<p>Управління організацією офісу та загальним робочим процесом<br /></p>
<p>Підготовка та координація щомісячних засідань Ради директорів/Наглядової ради/Комітету</p>
<p>Співпраця з іншими відділами для забезпечення своєчасного виконання завдань</p>
<p>Виконання доручень керівника</p>
Асистент директора офісу з трансформації закупівель АТ "Укрзалізниця" <p>Документообіг </p>
<p>Отримання кореспонденції</p>
<p>Підготовка проектів відповідей або рішень</p>
<p>Складання та координація робочого розкладу керівника</p>
<p>Організація ділових зустрічей, нарад, телефонних переговорів</p>
<p>Прийом та перевірка документів для підпису та візи<br /></p>
<p>Виконання доручень</p>
Експерт з розвитку бізнесу послуг брокерського відділу Kuehne + Nagel International AG <p>Залучення нових бізнес-клієнтів</p>
<p>Організація та проведення переговорів з іноземними партнерами</p>
<p>Підготовка тарифних пропозицій для клієнтів на надання брокерських </p>
<p>послуг</p>
<p>Підготовка документації, контрактів, пропозицій, необхідних для </p>
<p>співпраці з клієнтом</p>
Спеціаліст з обслуговування клієнтів Kuehne + Nagel International AG <p>Підтримка та обслуговування поточної клієнтської бази</p>
<p>Пошук та залучення нових партнерів</p>
<p>Підготовка документації, контрактів, пропозицій, необхідних для співпраці з клієнтом</p>
<p>Робота з клієнтами з поточних питань</p>
<p>Вирішення спірних ситуацій</p>
<p>Встановлення комунікацій між державними органами та клієнтом</p>
Офіс-менеджер Kuehne + Nagel International AG <p>Організація роботи офісу</p>
<p>Координація зустрічей та переговорів</p>
<p>Обробка кореспонденції</p>
<p>Ведення документації<br /></p>
<p>Замовлення канцелярії та інших офісних матеріалів</p>